• København, Danmark
  • +45 3121 0549
  • info@synchronize-media.com
Markedsføringsstrategi

Planlægning

Når det kommer til markedsføring herunder også onlinemarkedsføring, er strategisk planlægning alfa omega. Hvis dette ikke gøres ordenligt bliver ens markedsføring baseret på gætværk langt hen af vejen og man mister en masse lærepenge.

Det er derfor vigtigt at drøfte plan- lægningen grundigt igennem i fællesskab, hvor timing, kanaler, materiale, produkter, data analyser, osv. bliver tilrettelagt så det går op i en højere enhed.

gantt chart

Forløb

Når planlægningen er på plads er det derefter vigtigt at følge den, særligt omkring analyseringen af de resultater man registrere undervejs.

Derved laver man justeringer i plan- lægningen der reflektere den nye viden om hvilke tiltag der giver bedst resultater.

Al markedsføring er i sidste ende baseret på logik, så det kræver blot at man sætter sig ind i sin målgruppes adfær og gør brug af sine opsamlet data, læs mere om tracking og ROI analyse.