• København, Danmark
  • +45 3121 0549
  • info@synchronize-media.com
Opdatering i studie om søge adfærd..

Som det allerede er velkendt så optar de organiske visninger langt mere opmærksomhed fra de søgende på Google end de betalte, men der bruges nu endnu mindre tid til at kigge på de forskellige visninger før der tages beslutning. Dette betyder blot at det nu er endnu vigtigere hvordan ens fremtræden på Google er, der skal være en pæn opsætning som referere i en helhed til det søgerne leder efter. Alt det optimeres on-site på ens hjemmeside, til at Google fanger de helt rigtige elementer som den så viser under sine resultater.

http://searchengineland.com/new-google-eye-tracking-study-shows-downfall-golden-triangle-205274

About author:
SEO ekspert, Projektleder og medejer af Synchronize Media.

Skriv et svar

Kalender

august 2019
M T O T F L S
« sep    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Anbefal denne side